Sunday, November 18, 2018
  ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO

1.ΣΚΟΠΟΣ
Οι τελικοί και ουσιαστικοί κριτές της ποιότητας των υπηρεσιών μας είναι οι Πελάτες μας. Η πολιτική μας αποσκοπεί στο να προδιαγράψει το πως θα επιτυγχάνουμε συνεχώς να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των Πελατών, που σχετίζονται με την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

2.ΣΤΟΧΟΙ
Οι στόχοι μας είναι : Να παρέχουμε υπηρεσίες, που να συμμορφώνονται πλήρως με τις καθορισμένες απαιτήσεις, όπως αυτές προδιαγράφονται στους φακέλους των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  1. Να συμμορφωνόμαστε πάντοτε με την ισχύουσα νομοθεσία γενικά, και ειδικότερα αυτήν που αφορά στην ποιότητα των υπηρεσιών μας.
  2. Να βελτιώνουμε συνεχώς τις σχετικές με την ποιότητα λειτουργίες μας ώστε να παραμένουμε ανταγωνιστικοί στην αγορά.

3.ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ
Για να επιτευχθούν τα παραπάνω η Επιχείρηση έχει εγκαταστήσει, λειτουργεί και βελτιώνει συνεχώς ένα σύστημα διασφάλισης ποιότητας, το οποίο θα συμμορφώνεται με το πρότυπο ISO-9001.
Βλέπουμε το σύστημα διασφάλισης της ποιότητας ως ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης της επιχειρηματικής θέσης της Επιχείρησης λόγω:
  1. Της βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών.
  2. Της αποδοτικότερης οργάνωσης.
  3. Του καλύτερου κλίματος στην Επιχείρηση.
που αυτό συνεπάγεται.

Η ουσία του συστήματος διασφάλισης της ποιότητας μας είναι η συνειδητοποίηση από όλους τους Εργαζόμενους στην Επιχείρηση, ότι η ποιότητα και το κόστος των υπηρεσιών μας είναι αποτέλεσμα μιας σειράς διοικητικών διαδικασιών που ακολουθούμε συνειδητά ή ασυνείδητα.


Η σταθερότητα της ποιότητας, η βελτίωσή της και η πρόληψη των προβλημάτων δεν έρχονται μόνα τους. Προϋποθέτουν την συνειδητοποίηση και τον συστηματικό έλεγχο αυτών των διαδικασιών σε κάθε επιμέρους φάση τους, και ως σύνολο.

Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε για να ελέγξουμε αυτές τις διαδικασίες είναι:
  • Ο σαφής προσδιορισμός υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων για κάθε διαδικασία ή τμήμα της
  • Η γραπτή τεκμηρίωσή των διαδικασιών (εγχειρίδιο, λεπτομερείς διαδικασίες, οδηγίες εργασίας και ελέγχου).
  • Ο ποιοτικός έλεγχος των παρεχομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
  • Η επιθεώρηση της εφαρμογής των παραπάνω, μέσω της μέτρησης της ποιοτικής απόδοσης και της εσωτερικής επιθεώρησης.
  • Η διαδικασία του να μαθαίνουμε από τα λάθη μας, να φροντίζουμε συστηματικά να μην επαναλαμβάνονται, διορθωτικές ενέργειες, και να βελτιώνουμε συνεχώς τις λειτουργίες της Επιχείρησης θέτοντας, παρακολουθώντας και επιτυγχάνοντας συγκεκριμένους στόχους βελτίωσης.

 Διαθέσιμο και σε PDF

  ΚΕΚ ΠΡΟΟΔΟΣ21
Αρχική
Προφίλ
Υπηρεσίες
 Εγκαταστάσεις
Επικοινωνία
Προγράμματα Κατάρτισης


Προγράμματα Επιχειρήσεων

  

 ©2014 Πρόοδος 21 Ε.Π.Ε. Τηλ.: +30 210 9946210 Οδός Πραξιτέλους 31, 167 77, Ελληνικό                                             powered by Omega Technology 2014
Copyright 2014 KEK ΠΡΟΟΔΟΣ21 powered by Omega Technology
air max pas cher nike air max pas cher air max pas cher nike air max pas cher air max pas cher nike air max pas cher air max pas cher nike air max pas cher air max pas cher nike air max pas cher air max pas cher air max pas cher air max 90 pas cher nike air max pas cher air max pas cher nike tn pas cher nike air max pas cher nike tn nike tn pas cher tn pas cher louboutin pas cher chaussure louboutin pas cher louboutin soldes air max pas cher air max pas cher nike air max pas cher doudoune moncler pas cher doudoune moncler barbour paris barbour paris pas cher hogan outlet hogan outlet online scarpe hogan outlet tiffany outlet tiffany outlet italia air jordan air jordan pas cher jordan pas cher air jordan site officiel